نحوه استعلام فیش حج به چه صورت میباشد؟ در این قسمت از مقاله از سایت فیش حج می خواهیم درباره نحوه استعلام فیش حج به شما عزیزان اطلاعت لازم را بدهیم. Fishehaj.org یکی از بهترین شرکت های استعلام فیش حج میباشد که شما عزیزان میتوانید با خیالی آسوده به ما مراجعه کنید. در ادامه همراه ا باشید تا نحوه استعلام فیش حج را برای شما عزیزان به طور گسترده توضیح دهیم.

نحوه استعلام فیش حج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت روش درخواست حساب سپرده حج تمتع و درخواست اولویت اسناد سپرده عمره مفرده بانک ملی و بانک ملت فعال شد. نحوه استعلام فیش حج به این صورت است که:  مکه یکی از شهرهای مهم قبله مسلمانان است. این شهر اسلامی در عربستان سعودی قرار دارد. که به دلیل وجود اماکن مقدسی چون مکه، مسجدالحرام که سالانه زائران زیادی را به خود جذب می کند، جایگاه ویژه ای در بین مسلمانان دارد. با توجه به تجدید روابط ایران و عربستان سعودی، پس از سال‌ها انتظار برای حج، بار دیگر مراسم حج برگزار شد. 

زائرانی که از سال 1400 در صف ایستاده اند و هزینه های حج را پرداخت کرده اند جزو اولویت های اول سال 1403 بودند که ثبت نام کردند و پس از آن ثبت نام برای سال های متوالی هم تعیین شده و … امسال تا اواسط اردیبهشت عازم مکه شدند و طعم این میل را چشیدند. نزدیک به 6 میلیون زائر در سال های گذشته فیش حج و عمره خود را در بانک ملی و ملت واریز کردند و منتظر نوبت ماندند. کسانی که فیش حج دارند می توانند برای زیارت کعبه  در اولویت فیش حج خود را استعلام کنند.

نحوه استعلام فیش حج با کد ملی

نام این سامانه USSD می باشد و با شماره گیری این کد 4*64511 بر روی گوشی خود و سپس وارد نمودن عدد 1، پنجره جدیدی باز می شود که افراد می توانند فیش حج و عمره خود را بررسی کنند.سپس کد ملی خود را وارد کرده و شماره سند فیش حج و شماره شبا در پایان درخواست اولویت شما نمایش داده می شود. همچنین می توانید با مراجعه به سایت fishehaj.org به استعلام فیش حج بپردازید.

روش استعلام فیش حج

سازمان حج و زیارت سامانه ای ایجاد کرده است که از طریق آن می توانید از اولویت سفر حج خود مطلع شوید. نام این سیستم USSD است. با شماره گیری این کد 4*64511 بر روی گوشی خود و سپس وارد کردن عدد 1، پنجره جدیدی باز میکنید که افراد می توانند از طریق آن استعلام فیش حج و عمره خود را داشته باشند. سپس کد ملی خود را وارد کرده و شماره سند حج و شماره شبا در پایان درخواست اولویت شما نمایش داده می شود. همچنین می توانید با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت، دانلود اپلیکیشن دولتی از اولویت حج خود مطلع شوید.

 

نحوه استعلام فیش حج عمره و تمتع

برای استعلام فیش حج عمره و تمتع مفرده ، بانک های ملت و ملی که دو بانک متولی سپرده گذاری فیش حج عمره و تمتع بوده و فرصتی برای استعلام این فیش فراهم کردند. بر این اساس افرادی که در این بانک ها سپرده گذاری کرده اند می توانند به ترتیب به سامانه داخلی بانک ملی و بانک ملت برای مشاهده وضعیت درخواست دسترسی داشته باشند. همچنین میتوانند از طریق fishehaj.org به استعلام فیش حج خود بپردازند.

فیش حج

مجموعه فیش حج با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه تهیه  و نحوه استعلام انواع فیش حج عمره و تمتع توانسته به زائرین عزیز با بالاترین سطح کیفیت خدمت رسانی کند. تجربه بالا و سابقه ما بهترین خدمات را برای شما به همراه خواهد داشت.شما می توانید در هر زمان با ما تماس گرفته تا مشاوره کاملی در جهت تهیه و استعلام فیش خود داشته باشید. 

ما در هر شهری که سکونت دارید میتوانیم به شما عزیزان کمک کنیم. فیش حج نه تنها در نحوه استعلام فیش حج به شما عزیزان یاری می رساند بلکه در خرید و فروش فیش حج، نحوه انتقال آن، فیش حج عمره و تمتع در هر استان مانند اصفهان، تهران، یزد، کرمان ، فارس و … هم فعالیت میکند. فقط کافیست با شماره های درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید.

2 دیدگاه در “نحوه استعلام فیش حج

  1. شاداوقلی گفت:

    هزینه های فیش حج عمره رو توی سایت نمیزارین؟

    1. zahra گفت:

      سلام دوست عزیز برای دریافت قیمت لحظه ای فیش حج می بایست با شماره های درج شده توی سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *